close

心靈的期盼正在萌芽
意志的行動日漸茁壯
生命的果實即將成熟

我感知我的命運
我的命運找到我
我感知我的守護星
我的守護星照耀我
我感知人生的目標
它們先後淬煉我

我的心靈與這大千世界合而為一
生命的光輝日趨明亮
面臨的挑戰更加艱難
而 內心也隨之豐饒

~宜蘭慈心小學 雅智、羅葉/翻譯


 


The wishes of the Soul are Springing.
The deeds of the Will are thriving.
The fruits of Life are maturing.

I feel my Destiny.
My destiny finds me.
I feel my star.
My star finds me.
I feel my goals in Life
My goals in Life are finding me.

My Soul and the great World are one.
Life grows more radiant about me.
Life grows more arduous for me.
Grows more abundant within me.

~Rudolf Steiner  

arrow
arrow
    全站熱搜

    sunnygarden2006 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()